Lördags utgång

Ganska oplanerat blev det utgång i lördags med Matilda och gänget.
Vi var 7 tjejer hemma hos mig i min pyttelilla lägenhet på förfest innan vi drog ned till Stadshuset där det var världshistoriens längsta kö. Men med lite fix och trix med en kajalpenna bakom en buske (kändes som att man var 17 igen) hade man ritat dit en stämpel. Vi lyckades gå förbi kön men väl därinne så blev jag tvungen att betala iallafall. Tyckte ändå att det var värt det eftersom vi ändå slapp stå i kö :)
Väl därinne blev det Tequlia (konstigt?) och en massa dans. Hamnade på toa med ett gäng trevliga tjejer som jag aldrig träffat förut, som höll ett långt utlägg om hur små alla killar under 25 såg ut. Upptäckte även man tydligen förändrats en hel del sen högstadiet även fast man inte märkt det själv.
Blev inte så många bilder eftersom jag glömde kameran hemma, men här allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0