Plugga...(?!)

Jag har alltid varit fruktansvärt dålig på att plugga.
Jag har alltid försökt skjuta upp det till så länge som möjligt, och även fast jag fått mina smällar lär jag mig inte. Jag fortsätter göra det och blir förbannad på mig själv samtidigt. Jag har haft 6 veckor på mig att skriva den första uppgiften i Grafisk Design Historia som ska vara inne på fredag nästa vecka. Har jag gjort det? Nej! Självklart inte... Så nu har jag alltså en vecka på mig att läsa om alla perioder i GD historian på engelska ur världens största jävla bok, sedan välja vilka jag ska skriva om, och sedan sätta mig och skriva ett antal sidor (Jag vet inte ens hur många... vilken jävulsk koll man har!) och sedan lämna in den om en vecka.

Varför gör jag alltid så här!? Ibland förvånar jag mig själv hur lätt jag kan lura mig själv.

- Nej då Jenny, säger min hjärna, inte behöver du göra det där nu. Gör det imorgon istället och så kan du fortsätta att titta på The Big Bang Theory de närmas 4 timmarna
- Ok, säger jag.

Noll diciplin!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0