Sova...

Från lördag till söndag sov jag endast 6 timmar så jag var småtrött hela gårdagen.
Så när jag gick och lade mig kl 9 igår(skulle upp tidigt och ta 6-bussen igen) trodde jag att jag inte alls skulle ha några som helst problem att somna... Men tji fick jag. Jag låg och vände och vred på mig i en och en halv timme innan jag gick upp och satte mig vid datorn. Satt bara där i 10 minuter innan jag gick och lade mig igen men jag kunde inte somna. Jag tror att jag lå i någon salgs halv vaken dvala hela natten för jag var liksom halv vaken när kl ringde. Så idag är jag skiiiittrött och hoppas verkligen att jag kommer kunna somna inatt, eftersom sova är bland det absolut bästa jag vet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0