7.00

Det spelar ingen roll ifall jag ställer kl på 5.00, 5.30, 6.00 eller 6.30. Jag vaknar 7.00 i alla fall.
Ganska irriterande eftersom jag börjar 7.30 och då hinner jag aldrig äta frukost på mornarna. Sådär har det varit hela veckan och jag förstår inte varför det blir så.

Jag kan bara ha snoozat en gång och tycker inte alls att jag dragit mig särskilt länge och kollar på klocka. Vad står det? Jo, 7.00.

Jag kan ha snoozat alldeles för många gånger och vaknar upp med ett ryck och känner mig skitstressad men när jag kollar på klockan står det 7.00.

Och för att citare mig själv som 16 åring: Det är en konspiration...


Det här skulle jag behöva


Kommentarer
Postat av: Julia

hahah så lustigt Jenny jag har varit så hela veckan! Det är så jobbigt!! Jag ställer klockan tidigare och tidigare för att jag ska kunna snooza längre och kunna gå upp tidigare men noop det funkar inte!

2009-10-30 @ 18:59:03
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0