Hemma hos Mor och Far

Jag sitter just nu i hemma hos mor och far i Birsta. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska kalla det.
Jag är ju hemma när jag är i Haga, men vad säger jag då när jag är hos mamma och pappa.. Jag säger ju fortfarande hemma till hit också. Ska jag säga hos mamma och pappa, eller i Birsta?
Hmm... det kommer kanske naturligt efter ett tag:P

Hade även föreläsning igår i Grafisk Design Historia och det var så mycket flummigare än vad jag trodde det skulle vara. Det är klart att det var väldigt intressant också, men det var så mycket mer konsthistoria än vad jag hade trott, med absinth-fulla tyskar, fransoser och ryssar som kom på alla möjliga olika ismer som knappt går att utala... Sen har vi bara en till kursträff och den är i januari och då ska alla i klassen hålla ett jävla föredrag på 5 min om tre utav de där ismerna. Det kommer ju sannerligen att gå åt helvete med tanke på att jag har fruktansvärd scenrädlsa och hatar att prata inför folk i största allmänhet. Annat än det är det faktiskt väldigt lärorikt:P

Iallafall så Skypade jag med Julia igår. Kändes skitkonstigt att jag satt kl halv åtta på kvällen i myskläder ute i hallen (har ingen rauter och eftersom nätverkskabeln av någon anledning sitter i hallen måste även jag sitta där) medan hon satt typ kl halv två på dagen i sin säng. Hon visade runt mig i rummet och på vädret utanför och verkar verkligen ha det hur mysigt som helst:) Jag är så avundsjuk på henne men är också jätteglad att allting har gått så bra och att familjen verkar jättetrevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0