Högskoleprovet Update

Ja, nu är det gjort!
Och jag måste säga att det var lättare än vad jag hade trott. Det var ju inte skitlätt. Vissa grejer fattade jag inte alls. Men det var inte alls så svårt som jag förväntat mig. I och med att jag inte hade pluggat överhuvudtaget hade jag förväntat mig att jag inte skulle fatta någonting, inte klara tiderna och gissa mig fram på majoriteten av frågorna. Men jag tyckte faktiskt att det gick väldigt bra. Jag tror att det främst berodde på att jag var sjukt avslappnad och inte hade någon prestationsångest alls (vilket jag vanligtvis har i överflöd). Jag blev dessutom klar ganska långt innan tiden var slut också vilket förvånade mig väldigt mycket.
Nu återstår det att se hur det gick. Det kan ju som sagt ha gått åt helvete ändå även fast jag tyckte det gick bra.

Nu ska jag iväg hem till min mamma och ha myskväll:D

Kommentarer
Postat av: Julia

Åååhh vad bar Jenny! Vad glad jag blir :D

2009-10-25 @ 05:06:38
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0