Material Girl

FAN! Vad mycket grejer jag har!
Det är helt sanslöst. Jag har inte ens fått in alla mina saker i lägenheten och likt förbannat är varenda liten yta belamrad med grejer jag inte ens visste jag hade. Jag fattade aldrig vad pappa menade med att lägenheten var för liten, men nu förstår jag vad han menar. Man kanske samlar på sig extra mycket saker när man har mycket yta att lägga dem på. När jag bodde hemma hade jag mitt rum, Eriks gamla rum som jag använde som garderob, toaletten nere som jag hade alla mina hudvårdsprodukter i och duschrummet där jag hade alla mina hårvårdsprodukter, fön och plattång. Inte undra på att jag har tre kassar med grejer jag inte fått in i badrummet än.



DAMN! Här ska rensas. 

Föresten så var jag faktiskt på IKEA igår och köpte lådor jag ska ha under sängen som jag kan ha grejer i, så jag kanske kan få någon yta rensad iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0