WOHOO!!

Äntligen, äntligen, äntligen helg!
Jag har varit så trött och sliten hela veckan att det känns som att hjärnbarken blöder just nu. Det ska bli så skönt att äntligen få sova och vila upp sig ordentligt:D
Igår lade jag och far nästan hela golvet i lägenheten. Nu har vi bara en sista rad kvar alldeles vid väggen och den måste vi kapa med sticksåg. Sen ska vi även köpa sättlim, svart fog, lister och mässingsskruvar idag. Så jag hoppas att vi hinner bli klar med allting sånt idag. Sen är det bara till att köpa säng och flytta in:D Fast jag måste be någon kolla på min toalett eftersom det konstant stinker där inifrån :S Vem vet vad det kan vara... Men jag är sjukt glad endå! Snart, snart snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0