Hummhumm...

Jag har beslutsångest (som vanligt)!
Jag vet hur jag vill ha det i köket och badrummet. Men jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha det i själva rummet! Just nu är det en klarröd fondvägg där och jag är ju lite skeptisk ifall den passar till mina möbler eftersom de är mörkbruna. Så jag har några alternative jag har tänkt på:

• Antingen köper jag en ny säng och ett nytt nattduksbord i svart (fast i samma form) och behåller väggen röd.

• Eller så målar jag väggen i någon brun nyans som jag redan har i mitt rum hemma.

• Eller så tar jag ett steg till och tar någon helt annan färg! Jag är faktiskt lite sugen på mörk trägolv därinne, med en petroleumblå fondvägg. Kan bli ganska coolt för jag tror det passar till brunt också :D

Men men, vi får helt enkelt se vad jag bestämmer mig för...

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har svårt att tänka mig att brun och rött inte passar ihop... Särskilt mörkbrun :P



BTW! Du vet att det är 52 dagar kvar till första högskoleprovet va? Sätt igång :D

2009-09-02 @ 12:43:59
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

SHIT!! bra att du påminde mig ^_^

2009-09-02 @ 13:46:03
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vad härligt att få styra och måla om! Jag tror det passar med röd fondvägg till mörka möbler :) Trevlig helg!/Emmy

2009-09-11 @ 15:31:19
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0