Rastlös och trött

Jag har inte kunnat koncentrera mig på hela dagen.
Det beror delvis på att jag är förväntansfull för lägenheten och delvis på denna fruktansvärda hetta. Kunde inte den här värmen varit när det faktiskt var sommar?! Jag blir alltid så himla trött när det är varmt ute och kan även få lätt huvudvärk. Min hjärna tar automatiskt semester när det blir över 20 grader. Omöjligt att få någonting gjort.

Det är visseligen enklare med kroppsarbete än något monotont jobb framför datorn. Idag fick jag till exempel åka iväg med tre tunga lådor skruv till Bussgods inne i stan. Gjorde bort mig lite eftersom de var tyngre än jag trodde, så när jag väl kom fram till disken där de står två killar och flinar åt mig, tappar jag så klart lådan i mitt försök att lägga upp den på den allt för höga disken. Lite pinsamt, men som tur var så kom det en "riktig karl" (som han kallade sig) och hjälpte mig med de resterande lådorna.

Nu sitter jag mest här och försöker få klockan att gå. Det känns som att det är fredag.
Jag vill härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0