Trött?

De här senaste dagarna har jag varit så trött eftersom jag inte sovit ordentligt på en hel vecka.
Max 6 timmar per natt och jag som vanligtvis sove minst 8 klarar inte det. Det beror förmodligen på att i Trondheim blev det inte så mycket sömn. Att jag känner mig ganska stressad och nervös av olika anledningar. Och att jag får diverse telefonsamtal på nätterna av otekniska personer ;P
Men jag känner att jag verkligen bör göra någonting åt det nu eftersom jag av misstag igår råkade beställa hem 22 kg post-its. Har ni en aning om hur mycket 22 kg post-its är?!
5 jävla lådor med post-its!!
Inte bra...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj 22kg post-it! ni behöver ju inte beställa hem sånna på ett tag då;)

2009-09-30 @ 10:25:36
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Japp, jag har en tendens att lära mig av mina misstag den hårda vägen ;P

2009-10-01 @ 08:31:27
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0