Framtidsångest

Jag blir alltid lätt deprimerad efter att jag varit utomlands och kommit hem igen.
När man måste vakna upp ur drömmen och komma tillbaka till verkligheten. Inte blir det bättre av att jag inte heller kollat på några utbildningar till hösten, utan alltid skjuter upp det till sista dagen.
Så. Typiskt. Mig! Att jag inte gjorde Högskoleprovet underlättar ju inte direkt heller. ÅNGEST!!!
Jag har alltså ca 35 timmar på mig att komma på vad jag vill göra med mitt liv:

• Plugga (i så fall vad och vart?)
Jobba (i så fall ska jag stanna i Sundsvall eller dra till någon annan stad, eller land?)
Resa (i så fall vart och med vem, och har jag råd med det?)

HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kan ju resa och jobba med mig någonstans :D Kommer ju hem i november :D

2010-04-14 @ 14:35:47
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0