Halsvirushelvete!!

Det här lilla halsviruset jag har fått har sannerligen en känsla för humor!
För efter att varit totalt död i fyra dagar känner jag mig plötsligt helt bra på fredagmorgon. Ingen feber, ingen huvudvärk och halsen känns knappt av. Jag tog inte en enda tablett bara för att orka vara vaken på hela dagen!!!

Men som sagt har de en väldigt sadistisk typ utav humor. Eftersom jag redan på fredagkväll började känna av halshelvetet igen, men tänkte att det kanske bara beror på att jag har ansträngt mig lite idag.
Men ack så fel jag hade! Lördagmorgon vaknar jag upp med samma gamla huvudvärk och halsont som vanligt! Och idag har mår jag till och med sämre än igår!!!!

Förhoppningsvis blir jag bra tills imorgon, men jag tvivlar på det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0