Hösten är här!

Verkligen bara sådär!
I måndags var det soligt och varmt hela dagen. Det var till och med 19 grader varmt kl 8 på kvällen. Och sen genom ett trollslag var hösten här dagen efter. Tisdagen följde måndagen med regntunga moln och isande 12 gradig blåst.

Helt plötsligt är sommaren över och ändå känns det som att den knappt har varit. Varje år blir det samma antiklimax. Sommaren är för kort! Eller den kanske inte är det, men den känns iallafall alldeles för kort!
Visserligen gillar jag hösten, men just nu vill jag faktiskt att sommare gärna kan forstätta någon månad till. Men tydligen har Farbror Frost och jag en meningsskiljaktighet. Och jag tvivlar på att man kan köpslå med en årstid... tyvärr!


Ofrånkommligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0