Bilder!!!

Jag måste först och främst be om ursäkt för att jag är så seg med att ladda upp bilder.
I Know That! Men här har vi några iallafall;P

Nyår:
Sammanfattning: Spenderade praktiskt taget hela dagen hos Helene. Middag och förfest. Komifrån varandra när vi skulle till Södra. Slutade med att Emelie var med Helene och Kajsa var med Matilda och jag var helt själv springades mellan dem i hamnen vid tolv-slaget. Drog till sist till Södra och hade trevligt värre tills vi skulle hem.



Helenes och Matildas Hejdå utekväll:
Sammanfattning: Förfest hos mig. Taxi ned. Först Aveny 120kr inträde+garderob. Det var fan inga människor där och svindålig musik. Gick till Stadshuset. Dansade där resten av kvällen bland alla otrevliga människor. Gick till Kebeb City för första gången på lääänge.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina bilder som vanligt... VARFÖR SYNS ALDRIG MIN ENOOORMA SNYGGHET PÅ BILD FÖR????? Dessutom ser jag fet ut!

2010-01-23 @ 10:20:47
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHAH!!! Enorma snygghet ;P Bra där Kajsa! JAg tycker du blir bra på bild, tillskillnad ifrån vissa andra. Och nej, du ser inte fet ut...

2010-01-23 @ 12:25:00
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: matilda

ÅÅÅÅHHH snygg jag är den där hejdå-kvällen!!!!!!!!!!! foto-genik!!!! (eller hur det stavas.......)

2010-01-23 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0