Födelsedagspresent

Nu sitter jag och dricker Chaitehé ur min nya fina mugg som jag fick utav Bea i födelsedagspresent:D
Även att jag har velat haft en sån här mugg länge, men jag har bara inte kommit för mig för att köpa en:P Thank u Bea!
Jag fick även blommor levererade till mig på jobbet idag. Höll på att få en hjärtattack. VEM skickar blommor till mig?! Men det var ifrån Julias pappa och farfar som grattade mig på födelsedagen i efterskott:)

Vill även tacka mina fina flickor för en trevlig middag i Lördags. Thank you:)




Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken tur att du gillade den:D:D:D julia har ju sagt att du älskar tee, så tyckte det passade bra=)

2010-01-19 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0