Go Jenny! It's Your Birthday!

Yes It Is!! Twenty fucking one years!! I'm old as SHIT!!
Nä men faktiskt är det här första gången på tre år jag inte haft sååå mycket ångest över min födelsedag:) Även fast jag känner att jag bara blir äldre och äldre och att tiden går sjuuuukt fort så känner jag mig ändå lätt tillfreds med vardagen av någon anledning...
Rätt konstigt ändå. Jag borde vara stressad över högskoleprovet, vad jag ska göra till hösten, ifall jag inte kommer in där jag sökt, vad gör jag då? Att alla utom Kajsa och jag flyttat härifrån, att mina pengar verkligen inte räcker till för allt jag vill göra och för alla ställen jag vill resa. MEN jag känner mig bara allmänt nöjd :S I'm Weird...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0