Sherlock Holmes

Efter att ha legat och varit bakis hela söndagen efter den fruktansvärt spontana utekvällen dagen innan (Att dricka tequila på tom mage är inte att rekommendera, det resulterade i en ganska så redigt packad Jenny), tyckte Helene och jag att det var dags att verkligen gå på bio.
Vi såg Sherlock Holmes som jag har varit sugen att se i ett halvår nu. Och det var förmodligen mina höga förväntningar (och det faktum att vi satt på raden längst ned) som gjorde att jag blev lite besviken. Jag hade förväntat mig mycket mer av min favorit regissör. Men den var ju självklart absolut inte dålig, bara inte så fantastisk som jag trodde. Men helt klart sevärd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0