Vad hände?

Yoooo! Det var ett tag sen. Jag lovar att jag ska visa bilderna ifrån juldagen och nyårsafton, men jag måste berätta att ikväll hände något oplanerat.
Jag haden bokat biljetter till Avatar och allting, det ända vi skulle göra var att mötas vid Irish för att ta en öl och sedan dra upp till bion. Dock förändrades allt när en kille helt plötsligt kom med en skål full med öl och smirnoff och skulle bjuda på. Självklart blev vi kvar på Irish, och helt plötsligt hade våran lilla biokväll förvandlats till en utekväll.
Killen ifråga fortsatte bjuda hela kvällen, och vi drog ifrån Irish till Allstar och ifrån Allstar till Memento. Helt plötsligt fann jag mig dansa på scenen på Memento med glasögon och helt vanliga kläder...
Vad fan hände??? Kul var det iallafall, hittade även 200 kr på toaletten så jag tjänade ju ihop allt jag spenderade under kvällen igen, vilket kändes bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0