Back agian!

Hejsan vänner!
Vi (Kajsa, Matilda & Jag) kom tillbaka från Cypern i Fredags, men har som vanligt dragit på mig en jävla förskylning så jag har isolerat mig här ute på Spikarna just nu.

Hade en sjukt kul vecka med tjejerna + kölsvinet (höhöhöhö... indsidejoke!), men har tyvärr inte laddat över bilderna till min dator än så det får vänta lite.

Annars har jag faktiskt lagt nät här ute, tagit upp nät och lärt mig filéa abborre :D Rätt stolt faktiskt!

Nä, nu ska jag gå och sova lite och försöka bli frisk


Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha även att jag skrattade "höhöhöhöhö" när jag läste vi & kölsvinet

2010-07-19 @ 18:56:42
Postat av: Kölsvinet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

2010-07-19 @ 18:57:27
Postat av: Anonym

2010-07-19 @ 18:57:59
URL: http://kolsvinet.simosmagic.cy
Postat av: Kajsa

Hahaha kölsvineeeet <33

2010-07-20 @ 00:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0