Bye Sweden! Hello Cyprus!

I Got My Swintrunks (typ) And My Flippy Floppys!
Idag 20.20 går vårt tåg ned till Arlanda där vi sedan får vänta i nästan 6 timmar innan planet mot Cypern lyfter. Det ska bli SÅÅÅÅ kul!

Dessutom ska de bli helt underbart med semester! Jag har 4 underbara veckor framför mig och första veckan blir ju med Kajsa och Matilda i Cypern! Iiiiiiiiiiiiiiiihh! Vad kul det ska bli! :D

Dock har jag lite att fixa innan så jag är en smula stressad. Plus att jag har sovit ganska dåligt de senaste nätterna och inte kommer få särskilt mycket sömn inatt... Jag kommer hamna i ett riktigt zombie-mode när vi landar. Ingen utgång första kvällen iallafall :P

Kommentarer
Postat av: Juls

Hoppas ni får en riktig toppen semester!! Vilken trio säger jag bara ;)

2010-07-08 @ 15:33:16
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Helene

Åååh, fusk! jag gillar att du har "swintrunks" med dig... hehe :P



Ha så kul tjejer!!! :D

2010-07-09 @ 20:43:30
URL: http://helenewestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0