Helgens bravader

Den här helgen blev en nykter helg (iaf i lördags) för mig efter min hårda helg för två veckor sedan.
Vi var ute i Skatan hemma hos Malin som fyllde 20 år. Som nykter på en hemmafest ser man saker i helt andra ögon (dvs. mindre suddigt och luddigt). Mycket intressant observation.

Men måste säga att jag hade det riktigt kul även i nyktert tillstånd. Man blev liksom full på stämmningen. Sen drack jag cola hela tiden eftersom inte Njurundaborna skulle misstänka någonting, så det kanske blev någon slags placebo-effekt:)
Kul var det iallafall!

Föresten så spelades låten här nedanför mycket flitigt ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHAHA, erkänn att cola-tricket var bra Jenny ;) Jag hade också kul... lite för kul!

2010-06-08 @ 20:08:13
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: J

Ja, Kajsa. Det var verkligen en mycket fiffig idé. Ingen misstänkte någonting :D

2010-06-08 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0