Sorry...

Jag är ledsen över att jag är så dålig på att uppdatera!
Här går jag och gnäller på alla andra medans jag själv inte uppdaterat på TVÅ veckor...typ! Jag är alltså ganska motsägelsefull. Fy på mig!
Men nu ska jag uppdatera iallafall, tänkte jag, och komma med en liten sammanfattning på vad ni missat:

Söndag 13 Juni
Whiskey-roadtrip till Ådalen, med familjen, för att titta på vad som ska bli BOX-destilleri. Åt lunch på Höga Kusten Hotell.

Måndag 14 Juni
True Blood Säsong 3!

Tisdag 15 Juni
Hämtade ut det nya körkortet, shoppade med Matilda, körde McDonalds Driven och åt middag i hamnen. Mysigt :)

Fredag 18 Juni
Lyckades sätta igång alla larm inne på kontoret på Birstaverken, skickade Julias packet, fick gratis matcheckar nere på stan så jag bjöd Helene på middag i Invito-tältet.

Lördag 19 Juni
Roadtrip med flickorna ut på Åstön, hälsade på ute på Spikarna och racade hem till Matilda för att se på Kungabröllopet.

Söndag 20 Juni
Åkte ned till Färila för kusinbarnet Isaks namngivningscermoni.

Onsdag 23 Juni
AfterWork på Stadshuset.

Fredag 25 Juni
Midsommarafton ute i Skrängstabodarna. Trevligt tills vi försökte dra därifrån. Vi var så dissade att det blev komiskt :P

Lördag 26 Juni
Vaknade hos kicki, badade, såg film, åkte till Kajsa, åt kebab i Kvissle, åkte hem och spenderade resten av dagen i sängen.

Söndag 27 Juni
Låg och solade på Spikarna heeeela dagen, men har ändå inte fått nå färg... :(

Måndag 28 Juni
Sprang ned till hamnen för att möta upp Kajsa och Matilda för lite picnic och planering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0