Konversation med Julia

Jenny: Jag lagade Kesoplättar idag! Det var jättegott. Jag åt det med...
(Julia brister ut i asgarv innan Jenny hinner klart meningen)
Jenny: Ehh.. vad skrattar du åt?
Julia: Hahahahahaha...*inandning*...hahaha..ha...ha...haa (lugnar ned sig)
Jenny: Vad är det som är så roligt med kesoplättar?
(Julia brister än en gång ut i ett asgarv)
Jenny: Alltså, seriöst Julia vad fan är det som är så roligt?!
Julia: När..haha..du sa keso..hahahaha...tänkte jag på dig som en sån där...hihihih..liten kesoklump med glasögon...HAHAHA!!
Jenny: Ehhhhh...va?
Julia: Ja, men du vet i Ronja Rövardotter? Vildvittrorna där är ju människor de har målat vita i ansiktet. Jag tänkte att du skulle se ut så, fast som en kesoklump.
Jenny: ...
(Jenny brister ut i asgarv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0