Maskinen på Stadshuset

Just ja!
I lördags var vi ut för att se Maskinen på stadshuset. Vi var först hos mig en snabbis, där vi testade att dra upp persiennerna (!!) Sen drog vi iväg till Bea. Jättekul att träffa henne, men det kändes lite konstigt att vara hemma hos Julia, utan Julia. Men efter lite skype med henne kändes det bättre.
Det blev en taxi ned till stadshuset. Ungefär här någonstans börjar jag få allt svårare att minnas... Jag var nog bra mycket fullare i lördags än vad jag trodde just då. Ramlade t ex ned för en trappa kom jag på såhär i efterhand...

Maskinen var sådär. Egentligen har de bara gjort tre låtar jag gillar, resten känns som utfyllnad. Trångt var det och kort som man är, var det många som klev på, hoppade in i, knuffade undan och svimmade på mig. Även de flesta bilderna och filmerna jag har under spelningen är det också större delen bara händer på.
Det coolaste som hände under hela kvällen var att Frej stod bakom mig i taxikön, dock såg jag det ganska precis som jag skulle kliva in i taxin...

Bilder kommer sen..någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0