Sjuk...

FAN!
Jag har lyckats dragit på mig en riktigt trevlig förskylning, men tvingar mig själv att jobba iallafall. Tänker INTE få mer sjukfrånvaro än vad jag redan har.

Så just nu sitter jag på jobbet och sveper kopp efter kopp med skållhett thé och snyter mig med jämna mellanrum. Ser lite roligt ut att jag sitter fullt påpälsad med tjockjacka och halsduk på mig inomhus, men jag känner ju att annars så skulle jag frysa ihjäl. Tacka vet jag även att de har börjat sålt värktabeletter i vanliga mataffärer annars hade mitt huvud sprängts vid det här laget.



Bara en liten intressant uppdatering om hur jag mår, som jag faktiskt tror att ni skiter ganska hårt i...
Anywho, så lovar jag att jag ska försöka krya på mig.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: bea

JAAA du ska banne mig krya på dig till USA Penpen!!! haha;)

Hoppas du mår bättre snart:)

2010-03-16 @ 17:24:31
Postat av: Emelie

Hoppas du mår bättre snart jenny :) krya på dig!!

2010-03-17 @ 08:00:42
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0