I'm Legless!

If you catch my drift.
Tyckte faktiskt jag var väldigt fyndig där.
Nä, så här är det; jag har mina ben kvar. Det är mitt körkort som är bort! YEY! Precis när jag fått tillbaka nycklarna tappar jag bort nästa grej. I don't get it! Hur fan lyckas jag!?

Blev iallafall tvungen att polisanmäla skiten för att kunna fixa ett nytt. Roligt, roligt. Måste tydligen till och med fixa ett nytt kort på mig själv. Kanske är rätt bra, då kan man ju photoshoppa lite som man vill :P

Nä, men jag var sjukt irriterad i Lördags när jag upptäckte att det var borta. Inte blev det bättre av att när jag kom ut till bilen, hade fått en parkeringsböter på 800 spänn... KUUUUUUL!!!!!
Bara för att mammas parkeringslapp hade glidit över min lite grann så att man inte såg hela. Måste fan vara en sjukt skadeglad Lapplisa. Lovar att jag ska köra över idioten nästa gång jag ser han/hon.
I'm Gonna Bring the Pain Lapplise-Jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0