Valborg

Jag är så himla lättövertalad!
Jag skulle ju ta det lugnt igår pga av min "svält", men nog fan hamnade man ute på dansgolvet iallafall. Och allt som behövdes var ett välformulerat sms från Kajsa...
Halv 8 satt jag hemma hos mor och far och åt glass. En timme senare stod jag och sminkade mig och torkade håret samtidigt. Tog 2:an till Skönsmon för att virra omkring lite i regnet innan jag hittade rätt lägenhet.

Hann bara få i mig en halv vinare innan vi tog taxi ned till Allstar där jag knappt hann ut på dansgolvet innan jag började må dåligt. Så jag gick hem. Dock glömde jag säga till Matilda och Kajsa om mina planer (sorry) så de blev ganska oroliga att jag bara försvann. Fick stå i världshistoriens längsta taxikö innan jag kom hem. Somnade med linser och smink på.
Blev en mycket kort och tidig kväll...

Kollade även kameran imorse. Det här var den enda bilden som jag hade tagit under hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0