Gangster...Definitly!

Tja!
Igår vart det shopping efter Halloweenkläder. På sidan jag kollade på, som jag fick inspirationen av att vara gangster på, så hade de skitsnygga hattar, klänningar och diverse gangsterprylar. Men ALLT som hade med gangster att göra var slut! ... Irriterande!

Så det vart till att åka på Birsta City och se ifall man kanske kunde hitta på något annat att snickra ihop en gangsteroutfit med. Jag mötte upp Julia och Bea, och lyckades faktiskt hitta ett par vita hängslen, ett par kritstrecksrandiga byxor (som var lite dyr), en svart fedorahatt på Herravdelningen på HM samt ett vitt sidenband jag ska knyta runt hatten.
Det känns fan bra det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0