Helgen

Denna helg var grymt skön, förutom huvudvärk och illamående.
Varför? Jo därför att ÄNTLIGEN har Julia kommit hem och allt har blivit som vanligt igen!!!! :D

Jag hade mina misstankar om att att hon skulle komma hem tidigare och jag kände på mig att något inte riktigt stämde. Tillsist blev jag så sjukt jävla nyfiken att jag helt enkelt mejlade julia och frågade.


Jag, som fortfarande var misstänksam, gick med på det. Men jag kan säga att jag höll på att sätta kaffet i halsen, när hon dagen efter sticker in huvudet på mitt jobb. Det var jag inte beredd på.

Lördagen spenderades som vi brukade göra innan hon åkte; med kinamat framför tvn och en massa allmänt flumm. Precis som det ska vara.

På söndagen skulle vi fika med tjejerna (som inte misstänkte någonting) innan Emelie drog hem till Oslo. Planen var att vi skulle komma allra sist så vi kunde överaska allihop samtidigt, så blev det inte. Matilda lyckades ändå komma sist;P Men de blev rätt överaskade ändå. Skulle haft en kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0