My interesting life!

Det händer verkligen ingenting i mitt liv värt att skriva om, just nu.
Men jag kan sammanfatta min vecka så ni kan få en inblick och bilda er egen uppfattning:

Måndag
Pappa kom hem till mig och hjälpte mig skruva upp en hylla och några krokar i hallen.

Tisdag
Jag cyklade till jobbet (vilket var SKITjobbigt), jag hämtade mina nya gardiner (som jag inte är säker på om de verkligen passar i min lägenhet) och jag lämnade tillbaka några böcker på biblioteket (som jag inte hade läst klart).

Onsdag
Jag var till Sjukgymnasten och fick gå igenom gymet på FeelGood.

Idag
Ska tvätta och hämta pappa på flygplatsen.

Imorgon
PLUGGA till Högskoleprovet på Lördag!

MUY INTERESANTE!!... eller så inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0