AAAHHHHH!

Så jävla skönt!!!!
Vi har haft bantartävling på jobbet igen och denna gången hade jag ett värre mål än förra gången. Allt gick så jävla bra fram tills jag blev sjuk i mitten utav februari. Efter det hamnade jag helt ur fas och har praktiskt taget stått still sen dess. Så i tisdags kom jag alltså fram till att "SHIT! jag har alltså 3 dagar på mig att gå ned 3 kilo!"

Men det gick. Har motionerat 3 timmar per dag och bara ätit väldigt små mängder protein. Sen igår så slutade jag dricka vatten mitt på dagen och åkte ut på ön för att basta och verkligen krama ur den sista lilla vätskan i kroppen. Absolut INGET jag kan rekommendera. Det var hemskt. But you do what you got to do, you know.
Sov även men två lager kläder under två duntäcken. Men jag svettades ändå inte tillräckligt så det blev en bastu även nu på morgonen. Jag som inte ens gillar att basta...

MEN JAG KLARADE DET!!!
Precis på hektot. Så grymt sjukt jävla helvetes skönt!!!!! Även fast jag hade planerat att gå upp alla 3 kilona bara nu på fredag eftermiddag :D Det kommer att bli sjukt underbart :D:D:D:D

Men jag ska fan aldrig någonsin ställa upp i den där jävla bantartävlingen igen!!! NEVER!!!


(Jag ber om ursäkt för mycket svordomar i detta inlägg, men jag har bara väldigt mycket känslor jag måste ventilera)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha underbart! Grattis!

2011-04-29 @ 09:27:11
URL: http://barkholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0