Dags att lägga sig under kniven... eller lasern i mitt fall

Hello People!
Idag är dagen D. Idag händer det. Idag säger jag ajdö till glasögon och linser!
Det ska bli grymt skönt :) Alltså inte själva operationen, men att slippa den skiten. Nu dagarna innan har jag försökt förbereda inför att vara instängd i min lägenhet en vecka och bara kunna lyssna på ljudböcker. Har en känsla av att det kommer bli rätt långtråkigt i längden.

Hela denna helgen har jag iallafall hållt på med arbetsproverna till Industridesignutbildningen här i Sundsvall och jag säger bara att jag vill fan ALDRIG se en jävla trehjuling igen! Men nu är det äntligen gjort så det känns skönt och jag blev ganska nöjd. 

Sen i lördags firade vi även Julia som, även hon (liksom jag), har lämnat sina bästa år bakom sig ;P Firades med en middag på Mezoyo med Tove, Elin och Kajsa. Bra mat, dock den sämsta servicen jag NÅGONSIN varit med om! Vi fick vänta 2 timmar på maten och blev typ bara ignorerade. Sen var det ju SÅÅÅ jobbigt för att vi skulle dela på notan. Gå FAN inte dit!!!! Sen blev det gamla vanliga Irish och Oscar.

Vi får se ifall jag kommer kunna skriva någonting på ett tag, då jag inte får överanstränga ögonen. Men ett litet kort inlägg om hur ont jag har, hur dåligt jag mår eller hur synd det är om mig kan ni förmodligen vänta er ;P

Hej på en stund (som min kära mor alltid sa när jag var liten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0