Ovanligt

Åsså var man tillbaka från Oslo!
Eller kom ju hem i söndags efter att ha varit sjuuuuuukt nära att missa flyget. Jag har varit så nära så många gånger och de senaste gångerna jag flygit med tjejerna har vi nästan alltid fått springa till incheckning eller gaten. Men jag har aldrig varit så nära som jag och Julia var i söndags. Vi kom dit mindre än  en halvtimme innan planet skulle lyfta så vi fick inte ens checka in våra väskor.

Tur var väl det att vi hade små väskor med oss så vi kunde ta med dem på flyget och att personalen var snälla och lät oss ta med min pincett och nagelfil och Julias shampooflaskor och bodylotion.
Även att Julia var så stressad att hon typ trängde sig överallt utan att ens märka det medan jag följde efter och log ursäktande...

Iallafall så lyckas man ju inte slippa undan den obligatoriska efter-semester/weekend-förkylningen. Har varit död i två dagar nu, men lyckades släpa iväg mig till jobbet idag. Men det är ju alltid värt det :D

Denna helg har bestått av diverse drinkar, shotar, vilsegående, sneklivningar, däckningar, rymningsförsök,  skallningar, skamliga förslag, irriterande norrmän, ännu mer irriterande turkar och ett och annat missförstånd.

Det låter dock värre än vad det varit ;)

Tack för en rolig helg och tack för att vi fick bo hos dig underbara Emelie!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken tur att ni fick ta med bagaget!!

Haha ja de va en trevlig helg ;)

Miss uuu guys!!

2011-08-18 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0