The Weekend

Hello people! Denna helg har varit riktigt bra.
Den började på lördagen med en lång sovmorgon som var helt underbar. Kände att jag behövde ta igen lite sömn ifrån den gångna veckan. Hade fortfarande träningsvärk från Bikram Yogan i torsdags. Skönt men jobbigt :)

Drog iväg med Julia till Boxnings SM som faktiskt var riktigt kul att titta på. Julia försökte till och med övertala mig till att också börja i boxning... Värt att fundera på.

Sen blev det middag hemma hos Julia innan vi tänkte ta en ganska soft kväll. Ingen press och bara se vad som skulle hända. Så efter en himmelskt god efterrätt hemma hos Julia drog vi ned på Irish, mest bara för att ta en öl (Guinness till Julia) och snacka lite. Blev även en lite whisky för min del. Hade skitkul och stämmningen var på topp så vi bestämmde oss för att dra vidare till Allstar och möta upp Bea och hennes vänner. Träffade även Matilda lite senare. Dansade hela kvällen och hade riktigt roligt. Synd bara att jag hör så dåligt :P
Tog sedan en uppfriskande promenad hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0