Who are you guys?

Att ni fortfarande är kvar tycker jag är mycket konstigt... Men jag tycker ändå att det är kul :D
Det betyder att iallafall någon finner mitt liv någorlunda intressant... hehehehehehehe....

Nej, men nu har jag faktiskt semester så denna blogg är knappast det första jag tänker på if you know what I mean. Jag kommer ändå sammanfatta vad som hittills har hänt denna sommar.

- Dragracing - Solat - Foo fighters i STHML - Solat - Midsommar i Järvsö - jobbat som ett svin - Ansiktsbehandling - Solat - Sensation White in AMSTERDAMMMM! - Fått en ny dator eftersom Elgiganten gav ut min gamla till en främmande man - Movits! på Gatufesten - Solat - SEMESTER!!! - Solat - Solat - Solat - Harry Potter premiär - Solat.


Bara så att ni vet så tror jag inte för en sekund att ni finner dessa sammanfattningar de minsta intressanta. Jag skriver dem faktiskt mest för mig själv så jag ska hålla reda på vad jag egentligen har gjort...... Alzheimers Light right here!

Nä nu ska jag gå ut och sola :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0