Socialt experiment

Jag kände mig på lite småjävligt humör för någon vecka sedan och bestämde mig för att göra ett litet experiment.
Min käre vän Julia är ju som alla vet helt jävla fucking VÄRDELÖS på att uppdatera sin blogg. Jag tog därför saken i egna händer för att helt enkelt kolla hur ofta hon åtminstånde kolla sin blogg. Eftersom jag kan hennes lösenord efter att ha gjort hennes blogdesign gjorde jag detta:



Taskigt kan tyckas, men jag såg det just då som min rätt att (tillfälligt) ta tillbaka hennes design eftersom hon själv inte använder den längre.

Det tog faktiskt betydligt kortare tid för henne att se det än vad jag trodde det skulle ta. Bara 2 veckor!
Kudos to you!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag såg det på en gång :D förstod att det var du, haha.

2011-06-20 @ 21:59:19
URL: http://helenewestrin.blogg.se/
Postat av: Helene

Fast kan nämna att designen fortfarande syns för mig iaf :P

2011-06-20 @ 22:00:18
URL: http://helenewestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0