AAAARRGGHHH!!

Jag HATAR busschaufförer!!!! ...Och fjortonåriga tjejer!
Jag försov mig lite grann i dag men jag hann fixa iordning mig ganska snabbt och var i tid när jag var på väg ned till bussen. Då SJÄLVKLART kommer bussen tidigare än vad den ska göra så jag får springa sista biten.

 Jag springer upp längst med bussen, fram till dörren och bankar skithårt på den för att han ska stanna och öppna. Tror ni att han gjorde det?! NÄÄÄÄÄ!!! Självklart inte!!!! Han låtsas som ingenting och åker vidare. Och just den bussen är den sista bussen jag kan ta för att komma i tid till jobbet eftersom jag hinner byta buss för att åka sista biten.

Så jag får snällt sitta och vänta på nästa buss som såklart är sen och fylld med högstadieelever som allihopa ska åka EN station... Att jag sedan blir tvungen att genomlida deras intellektuella disskutioner gör ju inte saken bättre:

"Amen asså shiiiit! Kolla bilen, värsta fuuuul! Ser typ ut som att den möglat eller nååååt"
"Hihihihih! Asså vi kommer komma såååå seeent. Hihihihih"
"Asså, när kommer nästa Twilight-film ut? 18 November!? Guuuud! jag döööör. Hur långt som helst dit juuuu"

Skjuuuuuut miiiiig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0