Snällt...

I helgen har jag varit till Gävle tillsammans med Julia och tittat på hennes mammas nya lägenhet.
Det är förmodligen den största lägenhet jag sett. Som tre balsalar, + kök, hall och badrum. Även två balkonger. Sjukt nice :) Åt en god middag med trevligt sällskap och gick sedan ut för att inspektera Gävles uteliv. Vi hamnade på Heartbreak Hotel. Bra DJ på nedervåningen, men lite väl dyra drickar på övervåningen. Råkade även knocka en kille (as usual).

Medan jag varit borta hade jag lånat ut min lägenhet till mina föräldrar eftersom även de hade varit på fest på lördagen och inte vill åka taxi hela vägen hem. Jag hade såklart panikstädat innan och förmodligen missat någon dammtuss här och där men tyckte generellt sätt att de dög. När jag sedan kom hem och gick in i badrummet hade pappa lämnat ett litet meddelande åt mig på nedersta badrumshyllan.



Nödvändigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0