Den gångna veckan

För att sammanfatta veckan:
- Bokat tåg och flyg till Amsterdam (Äntligen!)


- Spenderat pengar (Allt ska ju alltid ta slut samtidigt)


- Varit på bio med Julia(Såg Thor i 3D. Bra film, men 3D var VÄRDELÖST!)


- Köpt nya skor (Hehehehe....)


- Lämnat in datorn på lagning (För en spricka i skärmen kan det ta upp till TRE veckor!!!)


- Utgång i lördags (Med cykelligisterna Mats och Kaj... jag har filmbevis)
Vågar dock inte lägga upp det här.....................................................................


Kommentarer
Postat av: Kaj

JO lägg upp! Jag kommer dö av garv!!! Kalle stropp på cykel liksom hehe

2011-05-09 @ 18:44:10
Postat av: Matilda

Seriöst lägger du upp den så dör jag :(

2011-05-09 @ 22:06:20
Postat av: jag menar Mats

skrev fel namn i förra kommentaren

2011-05-09 @ 22:07:11
Postat av: Kajsa

Haha alltså Matilda, så skön HAHA "jag menar mats"

2011-05-10 @ 21:51:25
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: J

Jag vet inte ifall jag kan lägga upp den utan allas tillåtelse. Jag tänkte först att jag kunde skriva ut dialogen men meningar som "Du måste breeeesa mer på beeena" och "Fan vad ont i arslet jag får" lätt kan missuppfattas ;)

2011-05-11 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0