Kort och Koncist

Har inte mycket att skriva. Känner mig lika intressant som vädret. Grå, kall och slaskig.
Eller sluskig i mitt fall eftersom jag inte orkar städa. Det ser förjävligt ut i mitt rum, men jag orkar bara inte ta mig i kragen och göra någonting åt det.
Jag lider helt enkelt av tvångsmässigt lathet. Undrar ifall det finns nå piller för det?.... Hummm...

Var iallafall på ansiktsbehandling i dag på Zanz Spa och det behövde jag definitvt eftersom jag har skitdålig hy nu. Det var också skönt och avslappnande. Det var inte kul att behöva gå ut i slasket igen efter dn lilla stunden av välbefinnande...
Snacka Antiklimax!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, jag kunde lätt ha följt med :( Skulle behöva de jag med! Var det bra på Zanz?

2008-12-05 @ 15:23:48
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, jag tyckte det var jätte bra där:D

2008-12-07 @ 19:01:16
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0