Panik?

Julen närmar sig med stormsteg och jag har inte ens börjat att köpa julklappar än..:S
Vanligt vis brukar jag alltid vara väldigt tidigt ute men icke i år. Har jobbat hela tiden så jag har inte haft tid att dra iväg på stan eller birsta. Jag ioförsig två personer mindre att tänka på iår eftersom mor och far är på andra sidan jorden. Men iallafall:/
Paniken kommer smygande som sagt...
Sen vet jag ju inte ens vad jag själv önskar mig. Kom bara på en grej och det är en digitalkamera, men jag tvivlar på att mormor och morfar och farmor vet vad för någonting det ska köpa och Erik har inte råd med sitt fjuttiga studielån.
 Jag behöver ju ingenting som jag kan komma på och ifall jag vill ha någonting så köper jag ju det själv....
För första gången i hela mitt liv har jag tyckt hitills att julen varit jobbig och onödig....
Vilket skrämmer mig med tanke på att jag alltid älskat julen :/

(Jag har klippt mig föresten)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vaddå "jag har klippt mig förresten"? Det är ju det man vill höra detaljer om ;)

2008-12-11 @ 14:36:15
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe... kanske laddar upp en bild sen:P

2008-12-11 @ 15:49:55
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0