Bitter

Sorry att jag inte skrev ett mer matigt inlägg igår, men jag var rejält less...
Mamma och Pappa har åkte igårmorse till Hälsingland för att hälsa på Farmor och Mormor och Morfar. Självklart så när de väl åkt, börjar det snöa... SKITMYCKET!!! Vem får skotta det?! JAG såklart...

Sen har ju Pappa tagit bilen så jag får gå till jobbet. Inte för att det är särsklit jobbigt men eftersom jag använder bilen inom arbetet måste jag ta någon annans bil när jag ska hämta/lämna posten, åka och handla eller utföra andra ärenden.
Sen när jag väl kommer hem så får jag skitont i magen. Någon slags "förverk" till mensen(det är inte ägglossningen). Vilket gör att jag ligger iopkurad på soffan resten utav kvällen eftersom jag inte kan ta mig någonstans och absolut inte klarar av att skotta av lillbilen så missar jag min teckenspråkslektion:(

Jag var lite bitter igår...

Kommentarer
Postat av: Julia

Jenny, nu får du ta och vakna till liv så är det ibland!! Tänk positivt! Gå ut med oss nu på LÖRDAG!! :P

2009-02-27 @ 15:46:07
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0