Vill man vara fin får man lida pin...

Idag har jag varit och tränat på EGO med Julia.
Kört ca tre gånger tidigar men den här gången körde vi hårdare än vanligt så en rejäl träningsvärk är väntad...>P
Sen solade vi också. Grymt skönt var det. Vanligtvis brukar jag bara tycka det är obehagligt och tråkigt att ligga där men inte den här gången:) Att dagdrömma sig bort till en varm strand på Grekland jagade bort tristessen rätt bra^^
Sen när vi kom ut så var Julia lätt röd i ansiktet men på mig syntes det inte ett skit. Blev en smula irriterad, tills jag kom hem och upptäckte att jag bränt mig på bröstet och på magen.
Så imorgon kommer jag vara In Great Pain, kan jag gissa. Hoppas bara inte jag är lika röd imorgon när vi ska ut för då blir det jobbigt:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0