Sorry för dålig uppdatering...

...men jag håller på med ett mils långt inlägg om vår greklandsresa.
Dessutom har jag haft mycket att tänka på. Som min framtid, eftersom idag är sista dagen för mig att bestämma mig ifall jag ska:
Gå utbildningen Kutlur, samhälle och mediegestaltning i Norrköping
ELLER
Stanna  hemma, fortsätta jobba, plugga Grafisk design historia på distans, skaffa lägenhet och göra högskoleprovet.
That Is The Question!

En annan grej som oroar mig som fan är Julia. Som just nu ligger på sjukhuset och mår dåligt. Hon blev ju sjuk innan vi skulle åka till Grekland, men blev bättre. Sen precis när vi skulle åka blev hon sjuk igen och gick då till läkern som sa att det inte var någonting. Men sedan när vi skulle hem ifrån Grekland blev hon sjuk ännu en gång. Sen när hon kom hem bar det av direkt till Liseberg, Göteborg och Sthlm. När hon sedan kom hem var hon väl praktiskt taget som en levande död eftersom hon inte fått vila ordentligt på tre veckor.
Blev som tur var tvingad av sin mor att gå till läkaren igen. Den här gången direkt till akuten. Blev då äntligen inlagd på infektionskliniken där hon nu genomgår en massa tester. Bland annat har de hört ett blåsljud över hennes hjärta:S Vet dock ej vad det innebär för hennes del men det skrämmer skiten ur mig! Det kan ju vara farligt. Det är ju hjärtat vi pratar om! Sen vet de inte heller vad det är hon har. Ifall det är någon virus eller bakterieinfektion...
Så då kanske ni förstår att jag har en del att tänka på just nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där med julia skrämmer skiten ur mig med! hoppas att det inte är nått allvarligt! <3:)

2009-07-30 @ 20:08:03
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Helene

Det skrämmer skiten ur mig med! :/ Hur gick det där provet idag då (för Julia alltså)?



Och har du bestämt dig nu då? Tick tock!

2009-07-30 @ 21:18:26
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0