Försova mig...igen!

Så fort jag är ensam hemma och inte har någon att peta på mig på mornarna har jag en tendens att försova mig.
Idag när jag sov ensam hemma (Far och Bror var på ön, Mor är i Färila) tänkte jag vara riktigt duktig och gå ut och gå på morgonen eftersom jag har gått upp så himla mycket i vikt. Så jag ställde klockan på 5. Jo hej du att jag lyckades kliva upp! Jag var i någon slags dvala när den väl ringde så ringsignalen var med i min dröm på nå vis. Så jag la mig i sängen igen med mobilen i handen och halvsatt och somnade om. Vaknade sedan 8.10!! och skulle vara på jobbet kl 7.30. Så det gällde att skynda sig. Blev klar på 15 min. väldigt stolt :D
Jag tror att jag har något slags "snart -semster-orkar-inte-göra-någonting syndrom" som gör att jag blir väääldigt seg. Jag längtar verkligen så fruktansvärt till semestern nu. Även fast jag bara har 14 betalda semester dagar och 10 av dem ska jag vara i Grekland. Tror att jag kommer ha semester i 4 veckor iallafall så att jag har 6 obetalda dagar.
Nu är det iallafall bara 3 dagar kvar innan semestern och 8 dagar innan Grekland!!
AHHH!! Vad det ska bli UNDERBART!! Äntligen slippa stressen.



Min blommiga klänning från Halens kom förövrigt igår. Den var skit fin:P Och den passade även fast jag tog en storlek 32!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0