Arbetsskada

Det här är inte sant!



Jag har jobbat på Birstaverken sen i Juni vilket blir...en, två, tre, fyra, NIO månader.
Inte särskilt länge alltså. Jag är dessutom nyligen fyllda 20 fräscha (hehe) år och jag har redan blivit arbetsskadad. Och då pratar jag inte om den lilla olyckan som jag hade idag när jag råkade papercutta mig själv under tumnagel (MYCKET obehagligt), utan jag menar den extrema musarm jag nu lyckats få. Jag har ju fått det förut men då har det gått över på en dag ifall jag masserat lite och rullat på axlarna. Men inte den här gången. Den här gången vägrar det gå bort hur mycket mamma än masserar mig och hur mycket jag än rullar på axlarna, sträcker och strechar... It Sucks I Can Tell U.
Det är som en värkande lite knöl på insidan av det högra skulderbladet lika stor som en studsboll. Och den stör mig verkligen. Igår gjorde det så ont att jag mådde illa. Inte så bra. Det var till och med jobbigt att teckna på min Teckenspråkslektion enbart för att jag blev tvungen att lyfta på handen....Detta är icke bra. : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0