It's Back From The Dead! It's Alive Again!

När jag var liten ritade jag nästan jämnt. På allt (i pappersväg vill säga).
När jag kollar igenom gamla matte, svenska och NO böcker är nästa alla baksidor, framsidor och marginaler nedkladdade med små gubbar och filurer.
Men när jag började gymnasiet slutade jag bara. Jag vet inte varför.... Jag bara tvärslutad.
Jag kände heller inte att jag saknade det. Jag tänkte väll mest att det var någonting jag hade växt ifrån.
Men sen för lite mer än en vecka sedan började helt plötlisgt klia i fingrarna på mig och jag kände verkigen att jag ville börja rita igen. Så förra fredagen köpte jag pennor och papper för ca 300 kr. Och spenderare nästan hela helgen med att sitta och rita och skissa. Något ringrostig man var...  Och nej, jag tänker inte visa någon utav mina teckningar.
Nu får vi bara se ifall det håller i sig :D


Kommentarer
Postat av: lägg upp bilder!!!

emelie demands it

2009-03-30 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0