Helgen

Japp! Då kör vi en lite sammanfattning över helgen.

Torsdag:
Det hände som tur var inge hemskare i torsdags än att jag glömt kameran hemma när vi var hos Kajsa (där det blev grillning och brännboll) och att vi hamnade på en studentfest av misstag när vi drog in på krogen. Det som är så hemskt med det var att vi  blev tvungen att dela dansgolv med en massa nittior:S Hemskt var det sannerligen. Vi kom fram till att rent generellt är nittior ett helt annat folkslag... (Utom er nittior som jag känner och tycker om. Som Kajsa, Matilda, Bea mm). Det går inte att vara på ett dansgolv med dem. Man dansar inte, det ända man gör är att skydda sin plats mot fulla personer som bara vinglar framochtillbaka och ramlar över en... vilket inte blir så roligt när man är kort som jag. Annars bra kväll :D



Lite bilder snodda ifrån Matilda. Notera mittenbilden där Kajsa håller i en av sina 19års presenter från oss ;)

Fredag: Första baksmällan på läääänge. Sov till tre.

Lördag: Hade i torsdags lovat på fyllan, att jag skulle hänga med på cruising på lördagen vilket jag såklart glömt bort. Åkte istället ut till stugan på Spikarna och hjälpte till där hela dagen. Satt efter lite blåmärks-framkallande-kroppsarbete, i solen med en öl. Bastade på kvällen och sov även där.

Söndag: Vaknade i en kall och fuktig stuga. Frös in till märgen. Tyckte synd om mig själv;P
Åkte sedan hem och städade mitt rum resten utav dagen (det var verkligen ett heldags jobb) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0