Torsdag och fredag

Sjukt skönt med helg dagar. Speciellt när man jobbar jämt och ständigt.
I tordags var jag och hälsade på Julias minkfarm och fick träffa minkbäbisar. Sedan drog vi ned på stan och träffade emelie, tog en fika och pratade lite.

I fredags hade jag planerat att bara ligga i soffan hemma och njuta över att vara ledig och ensam hemma. Men det fick jag såklart inte för Julia... Hon tvingade iväg mig på stan för att köpa vin och kolla runt lite. Sen drog vi hem till henne där jag fick äta... igen. Äter nästan alltid där när jag är ensam hemma. Mamma säger att jag snart måste börja betala hyra eftersom jag alltid är där :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är trevligt när du är hos oss PenPen ;D

2009-05-24 @ 20:33:49
Postat av: Bes

Glömde skriva att det var jag:P hehehe

2009-05-24 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0